Versek, stb

Versek, stb

Keresem...

2015. március 23. - Toolfan

Keresem a Nap mellett az égen

De onnan  már eltűnt réges-régen.

Nem találtam meg a Holdon sem

Elveszítettem végleg, azt hiszem,

Keresnem kell gyorsan egy másikat

Hátha ő majd  végleg velem marad

És emlékeztet engem  a lényegre

Hagyjam el rögtön, hogyha érezne

Bármily' késztetést a távozásra

Most ő legyen az, aki nem látja

Hová tűntem el a horizontról

S ki lesz majd, aki engem pótol

Keres majd a Nap mellett az égen

De onnan én  eltűnök majd szépen

Nem talál meg tán' a Holdon sem

Ha elveszít végleg az egyetlen

Akiben éltem s aki élt bennem

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatzivatar.blog.hu/api/trackback/id/tr167294621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása